Aktualizacja LOG Plus do wersji 2.0

LOG Plus 2.0

Zgodnie z obietnicą udostępniamy aktualizację LOG Plus do wersji 2.0! W oprogramowaniu dostępne są już zapowiadane nowości: Skaner sieci w module Network, Agent na urządzenia mobilne oraz integracja LOG Plus z Helpdeskiem. Zapraszamy do zapoznania się z listą zmian i dokumentacją 👇

Założenie „agresywnej roadmapy” czego wynikiem są publikowane nowości w LOG Plus 2.0, to efekt realizowanej przez nas filozofii wytwarzania oprogramowania w myśl SMART and EASY-TO-USE. Dążymy do tego, aby korzystanie z oprogramowania nie wymagało od użytkownika zaawansowanej wiedzy, a dostępne funkcje realnie usprawniały jego codzienną pracę.

– Grzegorz Filarowski, CEO i Product Manager LOG Plus

Inwentaryzacja i monitoring sieci

➡️ Szybka inwentaryzacja zasobów na podstawie informacji zebranych poprzez Skaner sieci.

Nowością w wersji 2.0 jest funkcja Skanera Sieci, która umożliwia uzupełnienie bazy CMDB zasobami sieciowymi. Ponadto funckja daje możliwość identyfikacji usług sieciowy, które, są aktywne na danym urządzeniu i wyświetlenie ich w szczegółach danego zasobu.

Skaner Sieci w LOG Plus dociera nawet do sieci odseparowanych od siebie!

Usługi sieciowe tworzone są w oprogramowaniu na takiej samej zasadzie jak oprogramowanie. Celem jest widoczność usług, które były i są obecnie aktywne na danym urządzeniu.

Warte podkreślenia jest, że funkcję Skanera Sieci w LOG Plus pełni Agent. Dzięki temu możliwe jest skanowanie urządzeń w sieciach, które są od siebie odseparowane.

Wynik skanowania sieci Biuro Wrocław w LOG Plus. Widoczne powiadomienie o wykryciu nowego urządzenia w sieci.

Agent na urządzenia mobilne: Android

➡️ Monitorowanie podstawowych informacji o urządzeniach mobilnych z systemem Android oraz inwentaryzacja zainstalowanego na nich oprogramowania.

Kolejną nowością jest automatyczna inwentaryzacja wszystkich urządzeń typu telefony i tablety z systemem operacyjnym Android. System ma możliwość zbierania informacji o urządzeniach i zainstalowanych aplikacjach. Dodatkowo monitoruje kondycję baterii i śledź geolokalizację urządzenia.

Baza CMDB LOG Plus – informacja o urządzeniu mobilnym.

Integracja LOG Plus z Helpdesk

Długo wyczekiwana integracja LOG Plus z systemem LOG Helpdeskiem jest już dostępna! Ponadto LOG Helpdesk został wzbogacony o nowy katalog zgłoszeń, a także graficzny edytor procesów!

Katalog zgłoszeń w LOG Helpdesk.

Pozostałe zmiany w LOG Plus 2.0

LOG Plus 2.0 to także cała masa innych nowych funkcji, m.in.

  • nowe rodzaje zasobów w bazie CMDB,
  • rozbudowa uprawnień w CMDB i załączników,
  • grupowa zmiana wspólnych cech w wybranych zasobach,
  • obsługa wielu domen LDAP / Active Directory,
  • mapy relacji i monitorowanie dostępności Usług,
  • reguła automatyzacji: Wstawienie wartości pola w zasobie (Autonumeracja pól w zasobach),
  • reguła automatyzacji: Generuj i wyślij raport (Cykliczne wykonanie raportu i wysyłka na adres email)

Zakres zmian jak zawsze dostępny jest na stronie z dokumentacją.

Powiązane artykuły