Aktualizacja LOG Plus – z końcem listopada udostępniamy najnowszą aktualizację oprogramowania LOG Plus. Najważniejszą nowością w wersji 2.3 jest kanał sygnalisty, czyli odpowiedź na wymogi unijnej Dyrektywy o ochronie sygnalistów! Oczywiście to nie jedyna zmiana w systemie. Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi nowościami w aktualnej wersji LOG Plus.
Bezpieczny kanał sygnalisty (moduł Helpdesk Basic)
Od 17 grudnia w Polsce jak i w pozostałych krajach członkowskich zacznie obowiązywać unijna Dyrektywa o ochronie sygnalistów. W związku z tym pracodawcy są zobowiązani do wdrożenia odpowiednich procedur, w tym do stworzenia bezpiecznych kanałów informowania o naruszeniach unijnego prawa w obrębie danej organizacji.
W odpowiedzi na stawiane przez Dyrektywę wymagania stworzyliśmy kanał dla sygnalistów w postaci odrębnej witryny, niezależnej od aplikacji LOG Plus. Portal nie gromadzi żadnych danych i nie wymaga logowania, dlatego jest całkowicie bezpieczny!
Dodatkowo nie trzeba obawiać się o anonimowość dokonanego zgłoszenia. Aby sprawdzić jego status używamy jednorazowego tokena bez logowania! Sygnalista w każdej chwili może podejrzeć swoje zgłoszenie, uzupełnić ewentualne brakujące informacje czy sprawdzić na jakim etapie jest postępowanie. Rozwiązanie jest proste w użyciu, nie wymaga dostępu do lokalnej sieci, a donos można zgłosić z telefonu.




Kalendarz pracy (moduł Helpdesk Basic)
Kalendarz pracy w LOG Plus pełni rolę narzędzia do wygodnego wglądu w czas pracy pracowników, który obsługuje listę zadań. Dzięki integracji z zadaniami kalendarz uzupełnia się automatycznie. Zadania grupowane są według kategorii, dostępne są trzy widoki: dzienny, tygodniowy i miesięczny. Administratorzy oraz Użytkownicy zgodnie z uprawnieniami mają dostęp do widoku swoich zadań, ale także zadań podwładnych, oraz współpracowników.

Etykiety zasobów (moduł CMDB)
W LOG Plus pojawiła się również możliwość generowania i drukowania etykiet z kodem 128 lub QR, zawierających informacje ewidencyjne o zasobach. Od teraz do każdego zasobu w organizacji można wygenerować wcześniej skonfigurowaną etykietę, a następnie ją wydrukować. Etykieta może zawierać logo firmy oraz szereg informacji ewidencyjnych, np. numer ewidencyjny, seryjny, kod działu itp.


Pola własne zasobów (moduł CMDB Ultra)
System daje możliwość wstawienia pól własnych do zasobów. Pola mogą być przypisane do konkretnych typów zasobów, mieć różny format: pole tekstowe, numer, procent, lista rozwijalna, data, mogą być także uzupełniane wartością domyślną oraz być oznaczone jako obowiązkowe.

Usuwanie skryptów i raportów (Remote Management)
Funkcja pozwala na usuwanie niepotrzebnych lub błędnych skryptów i raportów.


Nowa reguła automatyzacji (moduł Automation)
Reguła automatyzacji: jeżeli usunę relację między zasobami, zmień status.
Po usunięciu relacji między zasobami, ich status zmieniał się automatycznie na wskazany przez użytkownika (o określonych uprawnieniach), w efekcie nie ma konieczności manualnego wprowadzania zmian.
Pełny zakres zmian dostępny jest również na stronie z dokumentacją.
Webinar prezentujący bezpieczny kanał sygnalisty oraz pozostałe nowości w wersji 2.3
