Dlaczego warto posiadać aktualną polisę Maintenance? 3 powody, o których być może nie wiesz

Wielkimi krokami zbliża się premiera stabilnego wydania LOG6. Co należy zrobić, by móc z niego skorzystać? Z tym pytaniem nie muszą mierzyć się posiadacze aktualnej polisy LOG System. Oni, po prostu, dokonają aktualizacji posiadanej wersji do „szóstki”. Jednak to zaledwie jeden z powodów, dla których aktualna polisa Maintenance to dobry wybór.

LOG6 – premiera lada moment

Changelog LOG6 przedstawia się imponująco. Nie zagłębiając się przesadnie w szczegóły (więcej o LOG6 przeczytasz tutaj: Poznaj LOG6), które z pewnością zna każdy zainteresowany, LOG6 to przede wszystkim:

  • poprawiona intuicyjność i jeszcze sprawniejsze działanie systemu,
  • nowoczesny, zgodny z trendami interfejs użytkownika,
  • jeszcze wyższy poziom wsparcia RODO ze strony systemu.

Dla każdego Klienta LOG Systems, który posiada aktywną polisę Maintenance, LOG6 w stabilnej wersji będzie dostępny do pobrania lada moment.

Powód 1: wsparcie, dostęp i ogrom możliwości

Możliwość bezpłatnej aktualizacji do zawsze najnowszej wersji systemu (LOG6 i każdej kolejnej) to zaledwie jeden z plusów posiadania aktywnej polisy Maintenance.

Maintenance to święty spokój. Aktualna polisa to pełne wsparcie ze strony naszych specjalistów – dostęp do pełnej aktualizacji bazy wzorców, słowników, raportów, skryptów, plików konfiguracyjnych i innych.

Ponadto, aktualna polisa to:

  • wsparcie w postaci bazy wiedzy procesu aktualizacji produktów,
  • wsparcie w postaci bazy wiedzy procesów zwiększenia wydajności działania produktów,
  • zapewnienie rozwiązań tymczasowych i pełnych dla zgłoszeń,
  • wsparcie świadczone drogą elektroniczną oraz telefoniczną oraz zdalnymi sesjami terminalowymi,
  • dostęp do najnowszych wersji programów,
  • dostęp do najnowszych paczek wzorców,
  • możliwość zamawiania własnych wzorców oprogramowania,
  • możliwość zamawiania dodatkowych funkcjonalności.

Powód 2: brak ciągłości polisy = utrata zniżek

Zniżki na nowe moduły LOG System bądź rozszerzenia licencji dla naszych stałych Klientów to chleb powszedni. Dobre relacje z działem handlowym skutkują otrzymaniem dodatkowego rabatu względem istniejącego, przeznaczonego dla konkretnych sektorów. Brak ciągłości polisy uniemożliwia handlowcom podtrzymania wynegocjowanych w czasie pierwszego zakupu zniżek, nawet ulubionym Klientom.

O tym należy pamiętać – zachowując ciągłość polisy znacznie oszczędzasz, bo dokonujesz zakupu po dużo niższych cenach, niż obowiązujących w dniu zakupu.

Powód 3: zostajesz w stałym kontakcie z Panią Anią

Klientom LOG Systems nie trzeba tłumaczyć tego punktu. Pozostałych, którzy zastanawiają się, czy skorzystać z LOG System, zachęcamy do kontaktu i zakupu polisy z pakietem Maintenance, by również mogli zrozumieć, w czym rzecz. Jeśli powiemy, że Pani Ania to ulubiony handlowiec naszych Klientów, to nie dopuścimy się zbytniego nadużycia. Chyba nikt nie ma wątpliwości? 🙂  

Powiązane artykuły