Blog

06 06/2018
Kategoria:

Szybciej, prościej, intuicyjniej – poznaj LOG6!

Przed chwilą na naszych serwerach zagościła „Szóstka”, czyli szóste wydanie naszego oprogramowania. LOG6 wprowadza mnóstwo zmian, które koncentrują się głównie wokół RODO. Jednak to nie wszystko – wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, m.in. modyfikując interfejs aplikacji, usprawniając działanie systemu i jego intuicyjność, a także reorganizując zasoby.

LOG6, czyli największa zmiana od 12 lat!

Jeszcze przed premierą „Szóstki”, nie mogłem się powstrzymać, by nie uchylić rąbka tajemnicy. Szczerze, nie mogłem się doczekać wydania nowej wersji systemu. To najważniejsza zmiana od 12 lat! – tak o premierze LOG6 mówi nasz CEO, Grzegorz Filarowski.

Odkryj LOG6

Premiera „Szóstki” podzielona na 3 etapy

Podzieliliśmy premierę LOG6 na 3 etapy. Pierwszy – RODO i Helpdesk. Drugi – SAM, coś co zawsze nam dobrze wychodziło, lecz dopiero teraz nadszedł czas na milowy krok, istny „kosmiczny skok”! Trzeci to Automatyzacja, zero audytów. Mamy na to lepszy pomysł! – kontynuuje Grzegorz Filarowski.

System był i jest zgodny z RODO

Zgodnie z zapowiedzią Grzegorza Filarowskiego, pierwszy etap Premiery LOG6 dotyczy RODO i Helpdesk. Wśród największych zmian wymienić należy:

  • Pełne wsparcie do zarządzania rejestrem czynności przetwarzania, zbiorami danych oraz regułami bezpieczeństwa (LOG);
  • Dostosowanie mechaniki budowania relacji, szybki przegląd, sprawne nadawanie upoważnień. Przygotowanie zasobów zgodnie z wymogami RODO (LOG);
  • Nowe typy zasobów (procesy biznesowe, szkolenia, lokalizacje, zbiory danych) usprawniające obsługę Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (LOG);
  • Reorganizacja zasobów (zmiana podglądów zasobów, pod RODO, opisy celów przetwarzania, kategorii osób, dodanie nowych pól) stworzonych z myślą o RODO (LOG);
  • Ułatwiona obsługa i podgląd zgłoszeń (nowa mechanika obsługi Workflow, pasek szybkich akcji, usprawnienie przechodzenia między zgłoszeniami,  dodanie zadań, zgłoszeń, komentarzy) (Helpdesk);
  • Wprowadzenie możliwość automatycznego dodania czynności do sprawy. Lista czynności które są do wykonania w ramach zgłoszenia wykorzystywana jest także w nadawaniu uprawnień (Helpdesk);
  • Automatyczne ustawienia „powiązań usług” i „zasobów” do sprawy. Automatyczna rejestracja pod konkretne zasoby i zbiory (Helpdesk);
  • Dodanie możliwość automatycznego zamknięcia i rozwiązania zgłoszenia podczas jego rejestracji (jeśli rozwiązanie nastąpiło podczas połączenia telefonicznego i użytkownik zatwierdził rozwiązanie) (Helpdesk).

Pełna lista zmian dostępna na dole strony (Changelog).

Odkryj LOG6

Changelog LOG6

LOG:

  • Zmieniono układ kolumn w gridach/podglądzie dotychczasowych zasobów
  • Zmieniono nazwę zasobów Aplikacje na Aplikacje biznesowe
  • Zmieniono nazwę zasobów Pracownicy na Ludzie
  • Dodano możliwość rejestrowania Procesów biznesowych
  • Dodano możliwość rejestrowania Zbiorów danych
  • Dodano możliwość rejestrowania Szkoleń
  • Dodano możliwość rejestrowania Lokalizacji
  • Dodano nowe pola oraz pozycje słownikowe w zasobach
  • Zmieniono układ elementów konfiguracji ewidencjonowanych w systemie (drzewo zasobów)
  • Usunięto pozycję Pisma
  • Dodano kartę cech Kategorie danych w zasobach
  • Dodano kartę cech Profile dostępu w zasobach
  • Dodano kartę cech Reguły bezpieczeństwa w zasobach
  • Dodano kartę cech Czynności przetwarzania w zasobach
  • Dodano kartę relacji Aplikacje biznesowe w zasobach
  • Dodano kartę relacji Dostępy do aplikacji w zasobach
  • Dodano kartę relacji Umowy w zasobach
  • Dodano kartę relacji Zbiory danych w zasobach
  • Dodano kartę relacji Upoważnienia w zasobach
  • Dodano kartę relacji Szkolenia w zasobach
  • Dodano kartę relacji Uczestnicy w zasobach
  • Dodano kartę relacji Zasoby w zasobach
  • Dodano kartę relacji Lokalizacje w zasobach
  • Dodano nowy mechanizm tworzenia relacji w nowych kartach
  • Przeniesiono mechanizm konfiguracji Zarządzania nośnikami do konfiguracji Agenta
  • Zmieniono wygląd okna logowania, o programie oraz powiadomień w systemie
  • Dodano zbiorczą zakładkę “Zgłoszenia Helpdesk” dla wszystkich gałęzi drzewa elementów konfiguracji

Helpdesk:

  • Zmiana wyglądu Helpdesk
  • Zmiana okna logowania i kolorystyki systemu
  • Zmieniono układ podglądu szczegółów spraw
  • Dodano pasek szybkich akcji na podglądzie szczegółów spraw
  • Przeniesiono przyciski kolejnych akcji pod Status zgłoszenia
  • Przeniesiono część informacji o zgłoszeniu do odrębnych zakładek
  • Dodano możliwość weryfikowania Spełnienia i przekroczenia czasów umów SLA
  • Zmieniono mechanizm powiązań pomiędzy zgłoszeniami
  • Rozdzielono listy zgłoszeń pomiędzy zgłoszenia Otwarte i Zamknięte w oparciu o stan procesu
  • Przeniesiono statystyki monitoringu użytkowników do osobnej zakładki na ekranie głównym
  • Dodano przycisk pozwalający operatorom na przeładowanie umowy SLA
  • Wprowadzono możliwość ustawienia widoczności powiadomień systemowych dla grup użytkowników
  • Wprowadzono możliwość ustawienia widoczności artykułów w Bazie wiedzy dla grup
  • Dodano możliwość automatycznego zamknięcia i rozwiązania zgłoszenia podczas jego rejestracji jeśli rozwiązanie nastąpiło podczas połączenia telefonicznego i użytkownik zatwierdził rozwiązanie
  • Dodano możliwość sortowania listy załączników w zależności od wybranej kolumny
  • Dodano możliwość zastosowania logowania poprzez uwierzytelnienie kontem Google
  • Zmieniono mechanizm działania Tymczasowych rozwiązań
  • Wprowadzono możliwość ograniczenia listy użytkowników możliwych do wybrania w ramach kolejnych kroków sprawy
  • Dodano możliwość automatycznego dodawania czynności do sprawy
  • Dodano możliwość blokowania edycji i komentowania zgłoszeń z Zamkniętym stanem procesu
  • Dodano możliwość pobierania do Spraw nowych typów Zasobów z LOG System
  • Zmodyfikowano działanie List czynności dostępnych w systemie
  • Dodano nowe przepływy i zaktualizowano obecny katalog usług
  • Zmieniono mechanizm wykonywania kolejnych akcji w systemie poprzez okna modalne
  • Dodano możliwość eksportowania listy zgłoszeń do pliku CSV

Sprawdź
Matriały LOG System
Poznaj FlowBoard

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close