HelpDesk

w LOG Plus

NOWOŚĆ

Integrujemy LOG Plus z Helpdeskiem, który zyska nowe funkcje – graficzny edytor procesów i przepływów, a także dostosowanie do urządzeń mobilnych (responsywność).

  • Zupełnie nowy katalog zgłoszeń
  • Łączenie zasobów LOG Plus w zgłoszeniach rejestrowanych w portalu LOG Helpdesk
  • Sprawne zarządzanie typami spraw oraz elastyczne modelowanie nowych procesów
  • Zarządzanie katalogiem zgłoszeń oraz konfiguracja procesów powiązanych z LOG Plus zlokalizowana w portalu Helpdesk

Najważniejsze możliwości

NOWA FUNKCJA

Mapa usługi

Skaner

sieci

NOWOŚĆ

Inwentaryzacja i monitoring urządzeń sieciowych w połączeniu z usługami to błyskawiczny alert i szybka reakcja na zakłócenia. Mapa powiązań wskazuje przepływ i konkretne miejsca, które mają negatywny wpływ na świadczone przez Ciebie usługi.

  • Skanowanie urządzeń po IP
  • Skanowanie portów urządzeń
  • Budowanie struktury sieci
  • Budowanie listy usług sieciowych
  • Automatyczne tworzenie zasobów

Najważniejsze możliwości

NOWA FUNKCJA

Mapa sieci

Agent na urządzenia mobilne

NOWOŚĆ

Agent na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android. Zbieraj informacje o urządzeniu, monitoruj kondycję baterii i śledź geolokalizację.

  • Automatyczna inwentaryzacja urządzeń mobilnych
  • Powiadomienia dla Administratora w systemie wskazujące na potencjalne problemy urządzenia
  • Audyt aplikacji mobilnych
  • Geolokalizacja urządzenia mobilnego

Najważniejsze możliwości

1. Wprowadzenie

2. Nowości w LOG Plus 2.0:


Premierowy pokaz LOG Plus 2.0

Agenda prezentacji

20 KWIETNIA 2021, GODZ. 11:00

Wydarzenie (online) w charakterze darmowego webinaru.

a. Agent na urządzenia mobilne

b. Skaner sieci

c. Helpdesk w LOG Plus (integracja z LOG HD)


3. Zapowiedź Helpdesku w LOG Plus


a. Usługi

b. Nowy Helpdesk


© 2020 LOG Systems sp. z o.o.