Helpdesk dla małych i dużych firm

NOWOŚCI W LOG PLUS!

WEBINAR HELPDESK IT - ZAPISZ SIĘ
Dowiedz się więcej

Zarządzanie zgłoszeniami, procesami i usługami

Helpdesk na miarę Twoich potrzeb

Jeden punkt kontaktu (ang. SPOC) dla pracowników i klientów firmy w celu zgłaszania problemów i incydentów. Helpdesk w LOG Plus to zupełnie nowa jakość zarządzania zgłoszeniami w Twojej firmie. Prosty i intuicyjny interfejs, dopasowany do każdej wielkości ekranu, czat, graficzny edytor workflow, edytor formularzy dla procesów, katalog spraw, reguły domen i procesów.

NOWOŚĆ

WEBINAR HELPDESK IT

Zarządzanie zgłoszeniami

Dzięki nowej, dynamicznej tabeli z funkcją widoku pełnoekranowego masz możliwość efektywnego zarządzania zgłoszeniami.

WEBINAR HELPDESK IT

Realizacja zgłoszenia nigdy nie była prostsza

W panel zgłoszenia wbudowano cykl życia z funkcjami czatu, filtrowania danych, dodawania załączników oraz notatek prywatnych. Dzięki bocznemu panelowi masz szybki wgląd m.in. w szczegóły zgłoszenia i relacje. Dodatkowo widzisz każdy z etapów realizacji procesu wraz z informacją o aktualnym stanie i czasie realizacji.

WEBINAR HELPDESK IT

Katalog formularzy

Twórz katalog formularzy, które mają być wywoływane w ramach procesu.

WEBINAR HELPDESK IT

Skuteczne planowanie zadań w kalendarzu pracy

Wsparcie w produktywnym wykorzystaniu czasu zapewnia możliwość zarządzania kategoriami i umieszczonymi w nich zadaniami. Dodatkowo użytkownik otrzymuje alert o zadaniach niedopasowanych do slotu, nakładających się terminach, a nawet zadaniach zagrożonych. Kalendarz pracy łączy zadania, wydarzenia systemowe i informacje z zewnętrznych zintegrowanych kalendarzy.

WEBINAR HELPDESK IT

Zarządzanie zadaniami

Wprowadź organizację czasu pracy dla siebie i podwładnych! LOG Plus umożliwia dodanie nowego zadania, a także podgląd listy z każdego miejsca aplikacji. System kategoryzuje zadania wg priorytetów, a także czasu wykonania i osoby realizującej. Możesz dodać czasochłonność oraz budżet, a także powiązać zadanie z zasobami z bazy CMDB.

WEBINAR HELPDESK IT

Bezpieczny kanał sygnalisty

Bezpieczny kanał dla sygnalistów w LOG Plus to odrębna witryna umożliwiająca realizację anonimowych zgłoszeń (bez logowania do systemu), które spełnią wymogi Dyrektywy o ochronie sygnalistów. Portal nie gromadzi żadnych danych, dlatego jest całkowicie bezpieczny!

WEBINAR HELPDESK IT

Już dostępny!

  • Zarządzanie zadaniami

Już dostępny!

Helpdesk Basic

  • Zarządzanie zadaniami
  • Kreator zadań
  • Lista zadań
  • Czat
  • Kontrola terminów zadań
  • Kalendarz pracy użytkownikó
  • Bezpieczny kanał sygnalisty
  • Dodatkowe zaawansowane akcje w procesach m.in. uruchomienie skryptów, akcje API, zarządzanie zasobami z poziomu procesu
  • Dodatkowe reguły automatyzacji
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
  • Kreator zadań
  • Lista zadań
  • Czat
  • Kontrola terminów zadań
  • Kalendarz pracy użytkowników
  • Bezpieczny kanał sygnalisty
  • Kreator zadań
  • Lista zadań
  • Czat
  • Kontrola terminów zadań
  • Kalendarz pracy użytkowników
  • Bezpieczny kanał sygnalisty
  • Zarządzanie zadaniami
  • Katalog spraw
  • Grupy użytkowników
  • Role operatorów Helpdesk
  • Domyślny katalog procesów
  • Dashboard użytkownika
  • Dashboard operatora
  • Zarządzanie zgłoszeniami

Process Management

  • Katalog spraw
  • Grupy użytkowników
  • Role operatorów Helpdesk
  • Domyślny katalog procesów
  • Dashboard użytkownika
  • Dashboard operatora
  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Zarządzanie katalogiem procesów
  • Dashboard procesów
  • Zarządzanie KPI dla procesów
  • Graficzny edytor przepływu procesów
  • Kolekcje reguł i akcji
  • Katalog formularzy dla procesów
  • Dashboard Usług
  • Zarządzanie portfelem usług
  • Zarządzanie usługami
  • Zarządzanie SLA
  • Zarządzanie budżetem usług
  • Mapa wpływu zasobów na usługi
  • Wyliczanie poziomu dostępności usługi
  • Alerty i powiadomienia dla dostępności usług
  • Zarządzanie zadaniami

Helpdesk Standard

  • Zarządzanie katalogiem procesów
  • Dashboard procesów
  • Zarządzanie KPI dla procesów
  • Graficzny edytor przepływu procesów
  • Kolekcje reguł i akcji
  • Katalog formularzy dla procesów

Helpdesk Basic

Helpdesk Standard

Process Management

Helpdesk Professional

Service Management

Helpdesk Standard

Helpdesk Professional

Helpdesk Basic

Dostępne warianty LOG Helpdesk

Service Management

  • Dashboard Usług
  • Zarządzanie portfelem usług
  • Zarządzanie usługami
  • Zarządzanie SLA
  • Zarządzanie budżetem usług
  • Mapa wpływu zasobów na usługi
  • Wyliczanie poziomu dostępności usługi
  • Alerty i powiadomienia dla dostępności usług

W planach 2022

Moduł Process Management

NOWOŚĆ

Wykonywanie czynności wzajemnie ze sobą powiązanych,

w celu uzyskania konkretnego rezultatu, to nieodzowny element pracy. Mowa o procesach, które bez wyjątku realizuje każda, mała czy duża, organizacja.


Efektem sformalizowania procesów w narzędziu takim jak LOG Plus będzie wgląd w przebieg ich realizacji, identyfikacja wąskich gardeł, a przede wszystkim optymalizacja i skrócenie czasu wykonywania zadań.

WEBINAR HELPDESK IT

Proste zarządzanie procesami

System umożliwia mapowanie procesów i ich kolejkowanie. Dzięki temu masz wgląd w przebieg realizacji zadań czy identyfikację wąskich gardeł.

WEBINAR HELPDESK IT

Graficzny edytor procesów

Odwzoruj każdy proces biznesowy swojej firmy! Budowanie procesów nigdy nie było tak proste i intuicyjne.

WEBINAR HELPDESK IT

Moduł Services Management

NOWOŚĆ

Moduł Usługi w LOG Plus pozwala na inwentaryzację usług świadczonych wewnętrznie na rzecz organizacji oraz usług świadczonych dla klientów. Portfel usług podzielony jest na kategorie, a same usługi mogą być przypisane do klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Moduł Services Management daje możliwość utworzenia relacji usług z wymaganymi zasobami oraz innymi usługami, a także zarządzanie ich budżetem.

WEBINAR HELPDESK IT

Portfel usług

Zbuduj własny portfel usług wewnętrznych i zewnętrznych. Zarządzaj kosztami i dostępnością usług, a szybko dostrzeżesz zyski.

WEBINAR HELPDESK IT

Mapa usług

Skaner sieci w LOG Plus na bieżąco kontroluje i uaktualnia statusy elementów z których składa się usługa. Jeżeli chociaż jeden wymagany element usługi przestanie odpowiadać wówczas cała usługa stanie się niedostępna a Ty się o tym dowiesz od razu!

WEBINAR HELPDESK IT

© 2022 LOG Systems sp. z o.o.