Baza konfiguracji (ang. Configuration Management Database) to istotny element procesu zarządzania usługami IT. Relacyjna baza danych zawiera wszystkie istotne szczegóły o każdym elemencie konfiguracjisprzęcie i komponentach oprogramowania wykorzystywanych w usługach IT. 

Podstawa działania oprogramowania LOG Plus – moduł CMDB jest wymagany do zakupu licencji. 

Funkcje modułu CMDB

Zarządzanie zasobami (Osoby, Komputery, Serwery, Maszyny wirtualne, Oprogramowanie, Licencje, Urządzenia sieciowe, Monitory, Peryferia komputerowe, Karty SIM, Nośniki Danych, Drukarki, Urządzenia Mobilne w tym Tablety i Telefony); Zarządzanie umowami; Zarządzanie uprawnieniami dostępu do CMDB, Schematy organizacyjne; Schematy lokalizacyjne; Relacje pomiędzy zasobami; Baza produktów handlowych; Baza wzorców oprogramowania; Cykl życia zasobów; Audyt konfiguracji sprzętowej komputerów i serwerów; Audyt oprogramowania; Analiza aktywności komputerów; Agent na systemy Android; Monitoring najczęściej używanych programów; Monitoring najczęściej używanych stron www; Portal użytkownika; Profile agentów; Integracja z LDAP; Integracja z platformami do wirtualizacji; Domyśle reguły automatyzacji; Domyśle raporty; Powiadomienia w aplikacji i na e-mail.

WYMAGANE MODUŁY
DO OTRZYMANIA LICENCJI

FUNKCJE

Korzyści

NATYCHMIASTOWY DOSTĘP DO DANYCH

Już nie tylko przez komputer, od teraz także przez urządzenia mobilne.

IDEALNE ODBICIE TWOJEGO BIZNESU

Zbuduj schemat i zarządzaj dostępem do danych i systemu.

INTUICYJNE I NOWOCZESNE BUDOWANIE CMDB

Zbiorcze dodawanie zasobów z jednego ekranu!

PROFIL PRACOWNIKA

Super łatwe i szybkie tworzenie powiązań między pracownikiem a zasobami.

CYKL ŻYCIA ZASOBÓW

Wszystko co ważne, każdą zmianę i zdarzenie, widzisz w czytelnej formie.

WIRTUALIZACJA

Pełna integracja z menedżerami do wirtualizacji wraz z dynamicznym pobieraniem wirtualnych maszyn.

PROFIL AGENTA

Idealnie dopasuj zakres pracy agenta do całej swojej organizacji w bardzo wygodny i sprawny sposób.

KONEKTORY DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

Zasilisz LOG Plus danymi z popularnych SI (Active Directory, SharePoint, Exchange). Harmonogram synchronizacji danych ustalisz sam, a wszystkie zmiany, które wykryje system zostaną odnotowane w cyklu życia.

NOWY ZASÓB FAKTURA

Powiążesz fakturę z zasobami już na etapie dodawania ich do ewidencji za pomocą katalogu produktów handlowych.

POWIADOMIENIA

Bez zbędnej zwłoki!

Zapisz się na webinar

Sprawdź temat i agendę najbliższego webinaru. Podczas cyklicznych spotkań online prezentujemy najważniejsze funkcje wybranego systemu lub konkretna grupę tematyczną.