Helpdesk Basic sprawdzi się w organizacjach, których główną potrzebą jest zarządzani zadaniami. Moduł ten zawiera podstawowe funkcje takie jak kreator i lista zadań, czat, kontrola terminów czy kalendarz pracy. 

Dodatkowo bardzo ważną możliwością Helpdesk Basic jest tryb anonimowych zgłoszeń, który jest idealnym rozwiązaniem odpowiadającym na nową Dyrektywę o ochronie sygnalistów. 

Funkcje modułu Helpdesk Basic

Zarządzanie zadaniami; Kreator zadań; Lista zadań; Czat; Kontrola terminów zadań; Skrzynka podawcza; Bezpieczny kanał (portal) dla sygnalistów; Kalendarz pracy

WYMAGANE MODUŁY
DO OTRZYMANIA LICENCJI

FUNKCJE

Korzyści

SKRZYNKA PODAWCZA

Zgłoś sprawę lub zadanie do wykonania wysyłając wiadomość email – bez konieczności logowania się do systemu!

ZARZĄDZANIE ZADANIAMI

Wprowadź organizację czasu pracy dla siebie i podwładnych! Twórz kategorie zadań i nadawaj im priorytety. Dodatkowo komunikuj się z osobami odpowiedzialnymi za dane zadanie dzięki okienku czatu.

Podgląd listy zadań dostępny jest z dowolnego miejsca w aplikacji.

Zapisz się na webinar

Sprawdź temat i agendę najbliższego webinaru. Podczas cyklicznych spotkań online prezentujemy najważniejsze funkcje wybranego systemu lub konkretna grupę tematyczną.