Idealne rozwiązanie dla działów IT i pomocy technicznej z zaawansowanymi funkcjami zarządzania helpdesk, dzięki któremu można zgłosić dowolny problem, incydent czy zadanie. 

Wersja Professional, oprócz funkcjonalności wersji Standard, zapewnia m.in. dostęp do graficznego edytora procesów, możliwość zarządzania umowami SLA, kalendarzami czy też kosztami pracy Agenta.

Funkcje modułu Helpdesk Professional

Zaawansowane funkcje zarządzania helpdesk; Graficzny edytor procesów (możliwość tworzenia dowolnych przepływów przy pomocy edytora graficznego i XML); Zarządzanie kalendarzami; Zarządzanie kosztami pracy agenta; Zarządzanie więcej niż jednym kontrolerem domeny; Zarządzanie więcej niż jednym serwerem odbioru i wysyłania poczty; Zarządzanie regułami odbioru wiadomości.

WYMAGANE MODUŁY
DO OTRZYMANIA LICENCJI

FUNKCJE

Korzyści

GRAFICZNY EDYTOR PROCESÓW

Od teraz każdy proces możesz narysować w wygodnym edytorze graficznym.

ZARZĄDZAJ KALENDARZAMI

Wprowadź work-balance w pracy Operatorów Helpdesk! System przydzieli zgłoszenie do pracownika, który realizuje
w danej chwili najmniejszą liczbę zgłoszeń.

KONTROLUJ KOSZTY PRACY

Wprowadź stawki godzinowe dla pracowników linii serwisowych, a otrzymasz raport związany z kosztami ich pracy.

Zapisz się na webinar

Sprawdź temat i agendę najbliższego webinaru. Podczas cyklicznych spotkań online prezentujemy najważniejsze funkcje wybranego systemu lub konkretna grupę tematyczną.