LOG 6.1 - aktualna wersja systemu

Już wkrótce wersja 6.2! - testuj wersję RC

Zarządzanie Tożsamością

Kombinacja procesów, technologii i polityk, które pozwalają na zarządzanie elektronicznymi tożsamościami oraz określenie sposobu w jaki są one używane do zapewnienia dostępu do informacji zebranych w zasobach informatycznych przedsiębiorstwa.

Zarządzanie Magazynem

Sprawne zarządzanie zasobami na magazynie, możliwość pobierania i oddawania zasobów z magazynu oraz zarządzanie stanem zasobów.

Profil Osoby

Rejestry RODO

Zbiór cech opisujących stanowisko pracy jednego lub wielu osób. Wśród tych cech znajdziemy m.in. czynności wykonywane w ramach pracy, godziny pracy, profile uprawnień do SI, ograniczenia, wymagane zasoby, licencje, szkolenia i wiele innych.

Nowe rozporządzenie w sprawie ochrony danych osobowych to już fakt. Obowiązkiem organizacji jest przestrzeganie jego zapisów. Jak robić to sprawnie, a co ważne zgodnie z wytycznymi? Moduł rejestry RODO to sprawne, a co najważniejsze skuteczne wdrożenie przepisów w organizacji.

Sprawdź changelog i aktualne zmiany

Poziom zmian jest ogromny - wyprzedzamy dotychczas przyjęty przez branżę schemat o kilka długości!

Dużo nowości

LOG System 6.1.116

LOG Helpdesk 6.1.125

Pobierz

Testuj wersję RC

Już wkrótce wersja 6.2!

  • Kalendarz zmian w Helpdesk
  • Powiadomienia HTML i akcje mail
  • Zmiany w mechanice formularzy w Helpdesk
  • Możliwość otwierania załączników w przeglądarce i ich grupowego zapisywania
  • Możliwość zapisywania zrzutów ekranu w treści zgłoszenia
  • Graficzny edytor zgłoszeń
  • Automatyczne przypisywanie użytkowników do grup systemu na podstawie Active Directory
  • Automatyczne przypisywanie przełożonych
  • Zmiany w mechanice akceptacji (możliwość tworzenia kworum decyzji)
  • Nowa karta zasobów, uprawnień, szkoleń, dostępów itp dla pracownika via WEB
  • Przypisywanie zgłoszeń na grupę
  • Definiowanie zastępstw w Helpdesk
  • Edytor Workflow
  • Grupowe akcje np. dodaj notatkę, przypisz realizującego
  • Szablony odpowiedzi w komentarzach, notatkach, rozwiązaniach
  • Określanie statusu użytkownika/agenta
  • Rozbudowane reguły odbioru i obsługi maili

Wersja 6.1 - changelog

  • Wstrzymanie działania funkcji agenta - Panic Button oraz konfiguracja wątku jego działania
  • Zarządzanie tożsamością (nowy moduł)
  • Rejestry RODO - zarządzanie ryzykiem (nowy moduł)
  • Profil osoby (nowy moduł)
  • Zarządzanie Magazynem zasobów (nowy moduł)

Helpdesk

LOG System

LOG System / Helpdesk


  • Automatyczne dodawanie relacji z poziomu Helpdesk
  • Wysyłanie powiadomień na ekran Użytkownika z poziomu Helpdesk
  • Automatyczna zmiana status zasobu na podstawie statusów Helpdesk

Pobierz aktualną wersję oprogramowania LOG System i LOG Helpdesk

Pobierz

Wersja 6.0 - changelog

  • Zmiana wyglądu Helpdesk
  • Zmiana okna logowania i kolorystyki systemu
  • Zmieniono układ podglądu szczegółów spraw
  • Dodano pasek szybkich akcji na podglądzie szczegółów spraw
  • Przeniesiono przyciski kolejnych akcji pod Status zgłoszenia
  • Przeniesiono część informacji o zgłoszeniu do odrębnych zakładek
  • Dodano możliwość weryfikowania Spełnienia i przekroczenia czasów umów SLA
  • Zmieniono mechanizm powiązań pomiędzy zgłoszeniami
  • Rozdzielono listy zgłoszeń pomiędzy zgłoszenia Otwarte i Zamknięte w oparciu o stan procesu
  • Przeniesiono statystyki monitoringu użytkowników do osobnej zakładki na ekranie głównym
  • Dodano przycisk pozwalający operatorom na przeładowanie umowy SLA
  • Wprowadzono możliwość ustawienia widoczności powiadomień systemowych dla grup użytkowników
  • Wprowadzono możliwość ustawienia widoczności artykułów w Bazie wiedzy dla grup
  • Dodano możliwość automatycznego zamknięcia i rozwiązania zgłoszenia podczas jego rejestracji jeśli rozwiązanie nastąpiło podczas połączenia telefonicznego i użytkownik zatwierdził rozwiązanie
  • Dodano możliwość sortowania listy załączników w zależności od wybranej kolumny
  • Dodano możliwość zastosowania logowania poprzez uwierzytelnienie kontem Google
  • Zmieniono mechanizm działania Tymczasowych rozwiązań
  • Wprowadzono możliwość ograniczenia listy użytkowników możliwych do wybrania w ramach kolejnych kroków sprawy
  • Dodano możliwość automatycznego dodawania czynności do sprawy
  • Dodano możliwość blokowania edycji i komentowania zgłoszeń z Zamkniętym stanem procesu
  • Dodano możliwość pobierania do Spraw nowych typów Zasobów z LOG System
  • Zmodyfikowano działanie List czynności dostępnych w systemie
  • Dodano nowe przepływy i zaktualizowano obecny katalog usług
  • Zmieniono mechanizm wykonywania kolejnych akcji w systemie poprzez okna modalne
  • Dodano możliwość eksportowania listy zgłoszeń do pliku CSV
  • Zmieniono układ kolumn w gridach/podglądzie dotychczasowych zasobów
  • Zmieniono nazwę zasobów Aplikacje na Aplikacje biznesowe
  • Zmienione nazwę zasobów Pracownicy na Ludzie
  • Dodano możliwość rejestrowania Procesów biznesowych
  • Dodano możliwość rejestrowania Zbiorów danych
  • Dodano możliwość rejestrowania Szkoleń
  • Dodano możliwość rejestrowania Lokalizacji
  • Dodano nowe pola oraz pozycje słownikowe w zasobach
  • Zmieniono układ elementów konfiguracji ewidencjonowanych w systemie (drzewo zasobów)
  • Usunięto pozycję Pisma
  • Dodano kartę cech Kategorie danych w zasobach
  • Dodano kartę cech Profile dostępu w zasobach
  • Dodano kartę cech Reguły bezpieczeństwa w zasobach
  • Dodano kartę cech Czynności przetwarzania w zasobach
  • Dodano kartę relacji Aplikacje biznesowe w zasobach
  • Dodano kartę relacji Dostępy do aplikacji w zasobach
  • Dodano kartę relacji Umowy w zasobach
  • Dodano kartę relacji Zbiory danych w zasobach
  • Dodano kartę relacji Upoważnienia w zasobach
  • Dodano kartę relacji Szkolenia w zasobach
  • Dodano kartę relacji Uczestnicy w zasobach
  • Dodano kartę relacji Zasoby w zasobach
  • Dodano kartę relacji Lokalizacje w zasobach
  • Dodano nowy mechanizm tworzenia relacji w nowych kartach
  • Przeniesiono mechanizm konfiguracji Zarządzania nośnikami do konfiguracji Agenta
  • Zmieniono wygląd okna logowania, o programie oraz powiadomień w systemie
  • Dodano zbiorczą zakładkę "Zgłoszenia Helpdesk" dla wszystkich gałęzi drzewa elementów konfiguracji

Helpdesk

LOG System

(+48) 71 750 42 00

Copyright LOG Systems sp. z o.o.