SZYBCIEJ. PROŚCIEJ.

INTUICYJNIEJ.

#LOGicznie lepszy

SKONTAKTUJ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ
Wróc do strony głównej >>

01

ODŚWIEŻYLIŚMY

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

02

POPRAWILIŚMY POZIOM WSPARCIA RODO ZE STRONY SYSTEMU

03

USPRAWNILIŚMY DZIAŁANIE SYSTEMU I JEGO INTUICYJNOŚĆ

SKONTAKTUJ SIĘ

O NAS

Początki firmy datuje się na 2001 rok. Był to czas, gdy na polskim rynku zaczynała pojawiać się usługa Software Asset Management. 5 lat później, w 2006 roku, w wyniku współpracy firm BKK INWEST i Komputronik S.A., światło dzienne ujrzała aplikacja LOG System. Powstała w 2009 roku spółka LOG Systems rozwija i wspiera to rozwiązanie do dziś. LOG Systems Sp. z o.o. to:

- ponad 10 lat doświadczenia,

- współpraca z największymi firmami,

- szeroka sieć partnerska,

- zgrany zespół pracowników skoncentrowanych na przyjętych celach.

SKONTAKTUJ SIĘ

LOG6

Pełne wsparcie do zarządzania rejestrem czynności przetwarzania, zbiorami danych oraz regułami bezpieczeństwa

CO NOWEGO

Nowe typy zasobów:

- procesy biznesowe,

- szkolenia,

- lokalizacje,

- zbiory danych

usprawniające obsługę Rozporządzenia o ochronie danych osobowych


Dostosowanie mechaniki budowania relacji, szybki przegląd, sprawne nadawanie upoważnień. Przygotowanie zasobów zgodnie z wymogami RODO

Reorganizacja zasobów:

- zmiana podglądów zasobów

pod RODO,

- opisy celów przetwarzania,

kategorii osób,

- dodanie nowych pól

stworzonych z myślą o RODO

CZYTAJ WIĘCEJ

01

02

03

04

Najedź kursorem myszy na obrazek, by zobaczyć jak zmienił się interfejs graficzny LOG System

HELPDESK

Automatyczne ustawienia “powiązań usług” i „zasobów” do sprawy. Automatyczna rejestracja pod konkretne zasoby i zbiory.

Szybciej, wygodniej i bardziej intuicyjnie. Ułatwiona obsługa i podgląd zgłoszeń

- nowa mechanika obsługi Workflow,

- pasek szybkich akcji,

- usprawnienie przechodzenia między

zgłoszeniami,

- dodanie zadań, zgłoszeń, komentarzy

01

02

Wprowadzono możliwość automatycznego dodania czynności do sprawy. Lista czynności które są do wykonania w ramach zgłoszenia wykorzystywana jest także w nadawaniu uprawnień

03

04

Dodano możliwość automatycznego zamknięcia i rozwiązania zgłoszenia podczas jego rejestracji (jeśli rozwiązanie nastąpiło podczas połączenia telefonicznego i użytkownik zatwierdził rozwiązanie)

CZYTAJ WIĘCEJ

Najedź kursorem myszy na obrazek, by zobaczyć jak zmienił się interfejs graficzny Helpdesk

SKORZYSTAJ Z AKTUALIZACJI

Jeśli jesteś zainteresowany aktualizacją do LOG6 - zostaw kontakt do siebie

Średnie firmy

„Program LOG System i QDesk charakteryzuje się przejrzystym interfejsem, dzięki czemu poruszanie się po kolejnych funkcjach oprogramowania jest bardzo intuicyjne.”

Duże firmy

„Usługi audytowe zostały wykonane rzetelnie i terminowo oraz wsparte przeprowadzonym przez LOG Systems szkoleniem w zakresie tematyki zrealizowanego zadania.”

„Ze względu na wiele zastosowań oprogramowanie oferowane przez firmę LOG Systems Sp. z o.o., okazało się idealnym rozwiązaniem z punktu widzenia administracyjnego, logistycznego oraz finansowego.”

Sektor publiczny

Chcesz otrzymać indywidualną ofertę na LOG6?

  • Zmieniono układ kolumn w gridach/podglądzie dotychczasowych zasobów
  • Zmieniono nazwę zasobów Aplikacje na Aplikacje biznesowe
  • Zmienione nazwę zasobów Pracownicy na Ludzie
  • Dodano możliwość rejestrowania Procesów biznesowych
  • Dodano możliwość rejestrowania Zbiorów danych
  • Dodano możliwość rejestrowania Szkoleń
  • Dodano możliwość rejestrowania Lokalizacji
  • Dodano nowe pola oraz pozycje słownikowe w zasobach
  • Zmieniono układ elementów konfiguracji ewidencjonowanych w systemie (drzewo zasobów)Usunięto pozycję Pisma
  • Dodano kartę cech Kategorie danych w zasobach
  • Dodano kartę cech Profile dostępu w zasobach
  • Dodano kartę cech Reguły bezpieczeństwa w zasobach
  • Dodano kartę cech Czynności przetwarzania w zasobach
  • Dodano kartę relacji Aplikacje biznesowe w zasobach
  • Dodano kartę relacji Dostępy do aplikacji w zasobach
  • Dodano kartę relacji Umowy w zasobach
  • Dodano kartę relacji Zbiory danych w zasobach
  • Dodano kartę relacji Upoważnienia w zasobach
  • Dodano kartę relacji Szkolenia w zasobach
  • Dodano kartę relacji Uczestnicy w zasobach
  • Dodano kartę relacji Zasoby w zasobach
  • Dodano kartę relacji Lokalizacje w zasobach
  • Dodano nowy mechanizm tworzenia relacji w nowych kartach
  • Przeniesiono mechanizm konfiguracji Zarządzania nośnikami do konfiguracji Agenta
  • Zmieniono wygląd okna logowania, o programie oraz powiadomień w systemie
  • Dodano zbiorczą zakładkę "Zgłoszenia Helpdesk" dla wszystkich gałęzi drzewa elementów konfiguracji
  • Zmiana wyglądu Helpdesk
  • Zmiana okna logowania i kolorystyki systemu
  • Zmieniono układ podglądu szczegółów spraw
  • Dodano pasek szybkich akcji na podglądzie szczegółów spraw
  • Przeniesiono przyciski kolejnych akcji pod Status zgłoszenia
  • Przeniesiono część informacji o zgłoszeniu do odrębnych zakładek
  • Dodano możliwość weryfikowania Spełnienia i przekroczenia czasów umów SLA
  • Zmieniono mechanizm powiązań pomiędzy zgłoszeniami
  • Rozdzielono listy zgłoszeń pomiędzy zgłoszenia Otwarte i Zamknięte w oparciu o stan procesu
  • Przeniesiono statystyki monitoringu użytkowników do osobnej zakładki na ekranie głównym
  • Dodano przycisk pozwalający operatorom na przeładowanie umowy SLA
  • Wprowadzono możliwość ustawienia widoczności powiadomień systemowych dla grup użytkowników
  • Wprowadzono możliwość ustawienia widoczności artykułów w Bazie wiedzy dla grup
  • Dodano możliwość automatycznego zamknięcia i rozwiązania zgłoszenia podczas jego rejestracji jeśli rozwiązanie nastąpiło podczas połączenia telefonicznego i użytkownik zatwierdził rozwiązanie
  • Dodano możliwość sortowania listy załączników w zależności od wybranej kolumny
  • Dodano możliwość zastosowania logowania poprzez uwierzytelnienie kontem Google
  • Zmieniono mechanizm działania Tymczasowych rozwiązań
  • Wprowadzono możliwość ograniczenia listy użytkowników możliwych do wybrania w ramach kolejnych kroków sprawy
  • Dodano możliwość automatycznego dodawania czynności do sprawy
  • Dodano możliwość blokowania edycji i komentowania zgłoszeń z Zamkniętym stanem procesu
  • Dodano możliwość pobierania do Spraw nowych typów Zasobów z LOG System
  • Zmodyfikowano działanie List czynności dostępnych w systemie
  • Dodano nowe przepływy i zaktualizowano obecny katalog usług
  • Zmieniono mechanizm wykonywania kolejnych akcji w systemie poprzez okna modalne
  • Dodano możliwość eksportowania listy zgłoszeń do pliku CSV

CHANGELOG

LOG

HELPDESK

(+48) 71 750 42 00

CCopyright LOG Systems sp. z o.o.