Utrzymanie oprogramowania i serwis

Wdrożenie

Decydując się na rozwiązanie LOG System chcemy zapewnić Ci najwyższą jakość usług, mając na celu długookresową, ścisłą i kompleksową współpracę. W spełnieniu tych założeń wykorzystujemy sprawdzoną metodykę działania, która jest gwarancją skutecznego i efektywnego wdrożenia rozwiązań.

Na bazie wieloletniego doświadczenia projektowego stwierdzamy, że gwarancją osiągnięcia optymalnych i trwałych efektów jest zastosowanie metodyki „Made-to-measure” (dalej „MTM”). Termin ten zaczerpnęliśmy z profesjonalnego, miarowego krawiectwa, a oznacza on „dopasowanie do sylwetki”. Zgodnie z tą filozofią działania jesteśmy w stanie dostarczyć gotowe, bardzo rozbudowane funkcjonalnie rozwiązanie (pokrywające zakres tematyki Software Asset Management, RODO oraz ITIL), które zostaje dostosowane do organizacji Klienta w zakresie wymaganych modułów oraz koniecznej parametryzacji.

Uruchomienie systemu

Uruchomienie systemu metodyką MTM zakłada podjęcie czynności mających na celu instalację systemu wraz z wybranymi elementami wg stałego wzorca postępowania. Klient bardzo szybko otrzymuje działające zaawansowane rozwiązanie z pudełka, które wymaga jedynie prac dostosowujących rozwiązanie do organizacji (parametryzacja).

Wymagania dodatkowe

Dodatkowe wymagania wykraczające poza parametryzację standardu są wyceniane osobno i realizowane poza głównym projektem. Stanowi to idealne rozwiązanie pomiędzy oferowanymi na rynku rozwiązaniami typu „one-size-fits-all” (ang. jeden rozmiar pasuje do wszystkich), które nie są w stanie spełnić oczekiwań, jak i wdrożeniami typu szycie na miarę, gdzie czas trwania i koszty znacznie przewyższają spodziewane korzyści.

Forma dostarczenia oprogramowania

Oprogramowanie dostarczamy w formie:

  • plików instalacyjnych,
  • wirtualnego lub fizycznego appliance.

Maintenance

Korzystając z usługi Maintenance nabywasz święty spokój. Dajemy Ci wsparcie online na każdej płaszczyźnie związanej z naszym oprogramowaniem. Możesz liczyć na pełną aktualizację bazy wzorców, słowników, raportów, skryptów, plików konfiguracji i innych. Usługa Maintenance to również gwarancja bycia na bieżąco – w okresie obowiązywania usługi, otrzymujesz dostęp do najnowszych wersji oprogramowania.

Usługę Maintenance możesz wykupić w jednym z dwóch pakietów:

Serwis 8/5

Wybór tej opcji gwarantuje Ci przyjęcie zgłoszenia serwisowego pięć dni w tygodniu w godzinach od 9:00 do 17:00. Usługa działa wyłącznie w dni robocze. Usługa gwarantuje czasy reakcji i realizacji dla zgłoszeń zgodnie z opisem dostępnym tutaj: Zasady wsparcia (SLA)

Serwis 24/7

Usługa 24/7 gwarantuje przyjęcie zgłoszenia serwisowego w trybie 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługa gwarantuje czasy reakcji i realizacji dla zgłoszeń zgodnie z opisem dostępnym pod adresem: Zasady wsparcia (SLA)

Zasady licencjonowania

Maintenance musi być wykupiony na całą licencję. Opłata za usługę wsparcia musi być dokonana przed upływem kolejnej i nie później niż 30 dni od zakupu licencji podstawowej. Brak dokonania opłaty w terminie lub przedłużenie świadczenia usługi po upłynięciu poprzedniego okresu daje Producentowi prawo do naliczenia dodatkowych opłat zgodnie z zapisami w OWU. Usługa gwarantuje czasy reakcji i realizacji dla zgłoszeń zgodnie z opisem, który znajdziesz tutaj: Zasady wsparcia (SLA)

Pakiet RODO

Pakiet RODO pozwoli Ci spać spokojnie – korzystając z nowej funkcjonalności LOG System nie musisz obawiać się zmian, które zaczną obowiązywać 25 maja 2018 r. Od tego dnia europejskie rozporządzanie o ochronie danych osobowych (RODO), nakładać będzie na przedsiębiorców nowe obowiązki w zakresie zbierania, gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.

Dodatkowo proponujemy Ci szkolenia, dzięki którym zdobędziesz cenną wiedzę i bez problemu spełnisz wymagania RODO.

Zakres funkcji organizacyjnych

  • Rejestr zbiorów danych osobowych – prosta możliwość zarządzania wszystkimi zbiorami danych osobowych, zebranymi w formie rejestru w jednym centralnym miejscu, razem z określeniem miejsca ich przechowywania, osób mających dostęp do zbiorów, daty nadania i odbioru dostępu wraz z pełną historią zmian.
  • Zarządzanie uprawnieniami – gotowe procesy umożliwiające nadawanie i odbieranie uprawnień pracownikom do systemów informatycznych i/lub zbiorów danych osobowych za pomocą wniosków akceptacyjnych.
  • Zarządzanie szkoleniami – gotowe procesy kwalifikowania pracowników na szkolenia wraz z rejestracją, kiedy i jakie szkolenie pracownik odbył (np. szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych).
  • Dokumenty upoważnień – gotowe dokumenty upoważnień z możliwością ich akceptacji w postaci elektronicznej przez pracowników.

Zakres funkcji IT

  • Monitoring systemów antywirusowych – konfiguracja mechanizmu LOG System, wykrywającego braki w instalacji programów antywirusowych, automatycznie tworzącego incydenty naruszenia procedur bezpieczeństwa.
  • Kontrola niepożądanych programów – konfiguracja mechanizmu LOG System, wykrywającego niepożądane programy komputerowe w firmie, które mogą powodować obniżenie poziomu bezpieczeństwa.
  • Kontrola dostępu do zewnętrznych nośników danych – konfiguracja mechanizmu LOG System, wykrywającego podłączenie nieautoryzowanego nośnika danych do urządzenia komputerowego w firmie.
  • Monitoring operacji na plikach danych – konfiguracja mechanizmu LOG System, rejestrującego każdą czynność tworzenia, usuwania i kopiowania plików na urządzeniu komputerowym w firmie.
  • Monitoring logowania się użytkowników – konfiguracja mechanizmu LOG System, umożliwiającego nadzór nad logowaniem się użytkowników do urządzeń komputerowych.
  • Blokowanie nieautoryzowanych procesów i stron WWW – konfiguracja mechanizmu LOG System, umożliwiającego blokowanie nieautoryzowanych procesów (programów) i stron internetowych na firmowych urządzeniach komputerowych.

Wideo z prezentacją rozwiązania

FOLDER opisujący pakiet RODO

Pakiet SAM

Pakiet SAM powstał w oparciu o metodologię Software Asset Management, która stanowi zestaw najlepszych praktyk służących do sprawnego zarządzania i optymalizacji zasobów informatycznych w organizacji. Bazując na naszym doświadczeniu stworzyliśmy procesy oferując Ci je w ramach pakietu, dzięki którym uzyskasz pełną wiedzę i kontrolę nad stanem licencyjnym w organizacji. Co ważne, procesy te pozwolą Ci na optymalizację wykorzystania licencji oraz kosztów z tym związanych. Zamów pakiet SAM →

 

Korzyści audytu SAM

  • Poczucie spokoju – minimalizujesz ryzyko dzięki posiadaniu kontroli nad wszystkimi zasobami informatycznymi.
  • Rzetelne informacje – podejmujesz decyzje biznesowe w oparciu o rzetelne informacje.
  • Zmniejszenie kosztów – dzięki skutecznie wdrożonemu systemowi do zarządzania oprogramowaniem (SAM) oraz prowadzeniu procesów z nim związanych możesz zmniejszyć koszty oprogramowania nawet o 30%*

*Źródło: “IT Asset Management: Moving to Higher Ground”, Frances O’Brien, konferencja Gartner ITAM 2003.

Audyt

  • Skanowanie oprogramowania
  • Inwentaryzacja licencji
  • Rozliczenie licencji
  • Analiza rozliczenia licencji
  • Program naprawczy
  • Zakup licencji
  • Dokumentacja

Inwentaryzacja sprzętu

  • Skanowanie PC
  • Skanowanie Sieci
  • Spis z natury
  • WebService/Integracja z zewnętrznymi systemami

Zwrot z inwestycji (ROI)

  • Analiza użycia oprogramowania
  • Analiza użycia stron WWW
  • Analiza licencji dostępowych CAL

Chcesz zostać naszym klientem?

Rejestracja
Sprawdź
Matriały LOG System
Poznaj FlowBoard

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close