Architektura, integracje i metody wdrożenia systemu
Architektura systemu LOG składa się ze współpracujących ze sobą modułów. Dostęp do danych możliwy jest na dwa sposoby. Wymagana do zainstalowania na komputerze Konsola LOG, z której najczęściej korzystają Administratorzy IT, oraz dostępny przez przeglądarkę Portal LOG Helpdesk, oferujący funkcje związane z realizacja procesów back-office i ITIL
Sprawdź szczegóły dotyczące komponentów oprogramowania LOG i występujące między nimi relacje, a także metody dostawy systemu.
Systemy zewnętrzne
Dzięki zastosowaniu WebService i innych dedykowanych mechanizmów integracji LOG może komunikować się z zewnętrznymi systemami importując oraz eksportując dane. Możliwe integracje obejmują m.in.:
- Microsoft Active Directory (MS AD),
- Open LDAP,
- VMware,
- Hyper-V,
- MS System Center Configuration Manager,
- Bazy danych MS SQL server, Oracle, PostgreSQL,
- Systemy SAP (HR, ZW itp.),
- Systemy HR (np. Asseco HR).
Metody dostawy systemu
Zapisz się na webinar
Sprawdź temat i agendę najbliższego webinaru. Podczas cyklicznych spotkań online prezentujemy najważniejsze funkcje wybranego systemu lub konkretna grupę tematyczną.