LOG Helpdesk
GRUPA ITSM
Integracja LOG Plus z LOG Helpdesk – najlepsze rozwiązanie dla działów IT i pomocy technicznej. Proste zgłaszanie problemów, incydentów i zadań, a także rozbudowany katalog wniosków zgodnych z ITIL. Ogromną zaletą jest graficzny edytor procesów i dostęp przez urządzenia mobilne.
![LOG Systems - LOG Plus LOG Systems - LOG Plus](https://logsystem.pl/wp-content/uploads/2021/03/Zasób-7.png)
Funkcje modułu LOG Helpdesk
- WYMAGANE MODUŁY DO OTRZYMANIA LICENCJI
- FUNKCJE
- CMDB
Gotowy katalog procesów (oparty o praktyki ITIL); Zarządzanie wnioskami; Zarządzanie incydentami; Zarządzanie problemami; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie zadaniami; Zarządzanie zamówieniami; Baza wiedzy; Dostęp dla użytkownika do wiedzy o posiadanych zasobach, dostępach, upoważnieniach itp.; Zarządzanie umowami SLA; Nowoczesny silnik akceptacji; Plan pracy zespołów; Kalendarz planowanych zmian; Nowoczesne pulpity dla użytkowników; Automatyzacja pracy Helpdesk (reguły biznesowe); Zarządzanie przełożonymi; Zarządzanie obserwującymi.
WYMAGANE MODUŁY
DO OTRZYMANIA LICENCJI
- CMDB
FUNKCJE
-
Gotowy katalog procesów (oparty o praktyki ITIL); Zarządzanie wnioskami; Zarządzanie incydentami; Zarządzanie problemami; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie zadaniami; Zarządzanie zamówieniami; Baza wiedzy; Dostęp dla użytkownika do wiedzy o posiadanych zasobach, dostępach, upoważnieniach itp.; Zarządzanie umowami SLA; Nowoczesny silnik akceptacji; Plan pracy zespołów; Kalendarz planowanych zmian; Nowoczesne pulpity dla użytkowników; Automatyzacja pracy Helpdesk (reguły biznesowe); Zarządzanie przełożonymi; Zarządzanie obserwującymi.
Korzyści
ULEPSZONY KATALOG ZGŁOSZEŃ
Sprawnie zarządzaj zgłoszeniami poprzez przydzielanie zadań właściwym osobom.
![LOG Systems - LOG Plus LOG Helpdesk - katalog zgłoszeń](https://logsystem.pl/wp-content/uploads/2021/04/Projekt-bez-tytulu-6-1024x1024.png)
![LOG Systems - LOG Plus LOG Systems - LOG Plus](https://logsystem.pl/wp-content/uploads/2020/08/Czas-to-pieniądz-1024x846.png)
CZAS TO PIENIĄDZ
Kontroluj czas realizacji zadań względem nadanych priorytetów oraz umów SLA.
PŁYNNA KOMUNIKACJA
Efektywny kontakt pomiędzy zgłaszającym, a realizującym zgłoszenie.
![LOG Systems - LOG Plus LOG Systems - LOG Plus](https://logsystem.pl/wp-content/uploads/2021/04/LOG-Helpdesk_komunikacja-w-zgloszeniu-1024x600.png)
![LOG Systems - LOG Plus LOG Systems - LOG Plus](https://logsystem.pl/wp-content/uploads/2021/04/LOG-1024x674.png)
JEDEN PUNKT KONTAKTU
SPOC (ang. Single Point of Contact) – pojedynczy punkt kontaktu, który usprawnia proces zgłaszania spraw w całej organizacji.
Zapisz się na webinar
Sprawdź temat i agendę najbliższego webinaru. Podczas cyklicznych spotkań online prezentujemy najważniejsze funkcje wybranego systemu lub konkretna grupę tematyczną.