LOG Helpdesk
GRUPA ITSM
Integracja LOG Plus z LOG Helpdesk – najlepsze rozwiązanie dla działów IT i pomocy technicznej. Proste zgłaszanie problemów, incydentów i zadań, a także rozbudowany katalog wniosków zgodnych z ITIL. Ogromną zaletą jest graficzny edytor procesów i dostęp przez urządzenia mobilne.
Funkcje modułu LOG Helpdesk
- WYMAGANE MODUŁY DO OTRZYMANIA LICENCJI
- FUNKCJE
- CMDB
Gotowy katalog procesów (oparty o praktyki ITIL); Zarządzanie wnioskami; Zarządzanie incydentami; Zarządzanie problemami; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie zadaniami; Zarządzanie zamówieniami; Baza wiedzy; Dostęp dla użytkownika do wiedzy o posiadanych zasobach, dostępach, upoważnieniach itp.; Zarządzanie umowami SLA; Nowoczesny silnik akceptacji; Plan pracy zespołów; Kalendarz planowanych zmian; Nowoczesne pulpity dla użytkowników; Automatyzacja pracy Helpdesk (reguły biznesowe); Zarządzanie przełożonymi; Zarządzanie obserwującymi.
WYMAGANE MODUŁY
DO OTRZYMANIA LICENCJI
- CMDB
FUNKCJE
-
Gotowy katalog procesów (oparty o praktyki ITIL); Zarządzanie wnioskami; Zarządzanie incydentami; Zarządzanie problemami; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie zadaniami; Zarządzanie zamówieniami; Baza wiedzy; Dostęp dla użytkownika do wiedzy o posiadanych zasobach, dostępach, upoważnieniach itp.; Zarządzanie umowami SLA; Nowoczesny silnik akceptacji; Plan pracy zespołów; Kalendarz planowanych zmian; Nowoczesne pulpity dla użytkowników; Automatyzacja pracy Helpdesk (reguły biznesowe); Zarządzanie przełożonymi; Zarządzanie obserwującymi.
Korzyści
ULEPSZONY KATALOG ZGŁOSZEŃ
Sprawnie zarządzaj zgłoszeniami poprzez przydzielanie zadań właściwym osobom.
CZAS TO PIENIĄDZ
Kontroluj czas realizacji zadań względem nadanych priorytetów oraz umów SLA.
PŁYNNA KOMUNIKACJA
Efektywny kontakt pomiędzy zgłaszającym, a realizującym zgłoszenie.
JEDEN PUNKT KONTAKTU
SPOC (ang. Single Point of Contact) – pojedynczy punkt kontaktu, który usprawnia proces zgłaszania spraw w całej organizacji.
Zapisz się na webinar
Sprawdź temat i agendę najbliższego webinaru. Podczas cyklicznych spotkań online prezentujemy najważniejsze funkcje wybranego systemu lub konkretna grupę tematyczną.