LOG Helpdesk Professional
GRUPA ITSM
Idealne rozwiązanie dla działów IT i pomocy technicznej z zaawansowanymi funkcjami zarządzania helpdesk, dzięki któremu można zgłosić dowolny problem, incydent czy zadanie.
Wersja Professional, oprócz funkcjonalności wersji Standard, zapewnia m.in. dostęp do graficznego edytora procesów, możliwość zarządzania umowami SLA, kalendarzami czy też kosztami pracy Agenta.
Funkcje modułu Helpdesk Professional
- WYMAGANE MODUŁY DO OTRZYMANIA LICENCJI
-
FUNKCJE
- CMDB
- Helpdesk Standard
Zarządzanie zasobami sieciowymi; Zarządzanie zasobami mobilnymi; Zarządzanie drukarkami; Zarządzanie dokumentami; Zarządzanie samochodami; Zarządzanie lokalizacjami; Zarządzanie innymi zasobami: Monitory, karty SIM, modemy, nośniki danych.
WYMAGANE MODUŁY
DO OTRZYMANIA LICENCJI
- CMDB
- Helpdesk Standard
FUNKCJE
- Zarządzanie zasobami sieciowymi; Zarządzanie zasobami mobilnymi; Zarządzanie drukarkami; Zarządzanie dokumentami; Zarządzanie samochodami; Zarządzanie lokalizacjami; Zarządzanie innymi zasobami: Monitory, karty SIM, modemy, nośniki danych.
Korzyści
GRAFICZNY EDYTOR PROCESÓW
Od teraz każdy proces możesz narysować w wygodnym edytorze graficznym.
ZARZĄDZAJ KALENDARZAMI
Wprowadź work-balance w pracy Operatorów Helpdesk! System przydzieli zgłoszenie do pracownika, który realizuje
w danej chwili najmniejszą liczbę zgłoszeń.
KONTROLUJ KOSZTY PRACY
Wprowadź stawki godzinowe dla pracowników linii serwisowych, a otrzymasz raport związany z kosztami ich pracy.
Zapisz się na webinar
Sprawdź temat i agendę najbliższego webinaru. Podczas cyklicznych spotkań online prezentujemy najważniejsze funkcje wybranego systemu lub konkretna grupę tematyczną.