Idealne rozwiązanie dla działów IT i pomocy technicznej z zaawansowanymi funkcjami zarządzania helpdesk, dzięki któremu można zgłosić dowolny problem, incydent czy zadanie. 

Wersja Professional, oprócz funkcjonalności wersji Standard, zapewnia m.in. dostęp do graficznego edytora procesów, możliwość zarządzania umowami SLA, kalendarzami czy też kosztami pracy Agenta.

LOG Systems - LOG Plus

Funkcje modułu Helpdesk Professional

Zarządzanie zasobami sieciowymi; Zarządzanie zasobami mobilnymi; Zarządzanie drukarkami; Zarządzanie dokumentami; Zarządzanie samochodami; Zarządzanie lokalizacjami; Zarządzanie innymi zasobami: Monitory, karty SIM, modemy, nośniki danych.

WYMAGANE MODUŁY
DO OTRZYMANIA LICENCJI

FUNKCJE

Korzyści

GRAFICZNY EDYTOR PROCESÓW

Od teraz każdy proces możesz narysować w wygodnym edytorze graficznym.

LOG Systems - LOG Plus
LOG Systems - LOG Plus

ZARZĄDZAJ KALENDARZAMI

Wprowadź work-balance w pracy Operatorów Helpdesk! System przydzieli zgłoszenie do pracownika, który realizuje
w danej chwili najmniejszą liczbę zgłoszeń.

KONTROLUJ KOSZTY PRACY

Wprowadź stawki godzinowe dla pracowników linii serwisowych, a otrzymasz raport związany z kosztami ich pracy.

LOG Systems - LOG Plus

Zapisz się na webinar

Sprawdź temat i agendę najbliższego webinaru. Podczas cyklicznych spotkań online prezentujemy najważniejsze funkcje wybranego systemu lub konkretna grupę tematyczną.